מחירון טיפולי שיניים

מחירון טיפולי שיניים:

טיפולי שיניים הם טיפולים בסיסיים שכל אדם באשר הוא צפוי לעבור בשלב זה או אחר במהלך החיים. ברוב המקרים, המחיר של טיפולי השיניים הבסיסיים נע בטווחים דומים בין רופאי השיניים השונים. רק כאשר מדובר בטיפול שיניים אצל רופא מומחה, המחיר צפוי להיות גבוה יותר ולהשתנות בין רופא לרופא. בשורות הבאות יובא בפניכם מחירון טיפולי שיניים. בנוסף, נסביר בקצרה מה המטרה של כל טיפול ונסייע לכם לחשב כמה צפוי לעלות לכם הביקור הבא אצל רופא השיניים.

  1. ניקוי אבנית

הצטברות של אבנית על השיניים קורית לכל אחד. יש מי שהצטברות האבנית אצלו היא ברמה גבוהה ויש מי שברמה נמוכה יותר. בסופו של דבר, כל מטופל צריך לגשת לטיפול להורדת אבנית פעם בשנה (ויש מי שיקבלו המלצה מהשיננית להגיע פעמיים בשנה. הכול תלוי בכמות האבנית שמצטברת בדרך כלל על השיניים שלכם). בדקנו, ערכנו השוואות ומצאנו כי ניקוי אבנית צפוי לעלות בין 200 ₪ ל-250 ₪. ראוי לציין כי יש להוסיף אל מחירון טיפולי שיניים גם תת קטגוריה נוספת בניקוי אבנית וזו האפשרות לתוספת של פלואור שצפויה לעלות בין 270 ₪ ל-300 ₪.

  • סתימה

אי אפשר לכתוב מחירון טיפולי שיניים מבלי לציין את העלות של סתימה. מחיר של סתימה נע בדרך כלל בין 400 ₪ ל-700 ₪. כאשר המחיר צפוי להיקבע בהתאם לפרמטרים הבאים:

  •  צבע הסתימה

סתימה לבנה נחשבת לאסטטית יותר וזו הסיבה שהיא עשויה להיות יקרה יותר מסתימה בצבע כסף.

  • איכות החומר

ישנו מגוון רחב של חומרי סתימה. יש חומרים חזקים יותר וחזקים פחות.

  • השן שבה יש צורך בסתימה

יש מצבים שבהם יש לערוך סתימה בשן קדמית. מכיוון שמדובר בעבודה מורכבת ועדינה, המחיר של הסתימה צפוי לעלות.

  • עקירה של שן רגילה

אם אתם צפויים לבצע עקירה של שן, אתם תיאלצו להיפרד לא רק מהשן שיעקרו לכם, אלא גם מתשלום שעשוי לנוע בין 300 ₪ לבין 600 ₪. אלו המחירים עבור עקירה רגילה, אם אתם צפויים לעבור עקירה כירוגית, המחיר צפוי להשתנות.

  • עקירה כירוגית

עקירה כירוגית נחשבת למורכבת יותר מאשר עקירה רגילה. עקירה מסוג זה מתבצעת ברוב המקרים בשיני בינה ש"כלואות" בתוך החניכיים וגורמות לכאבים חזקים ולאי נוחות. עקירה מסוג זה נחשבת להליך ניתוחי, כך שכדאי להיערך בהתאם לא רק מבחינת ההוצאה. התכנסנו כאן במטרה לפרט עבורכם על מחירון טיפולי שיניים, כך שבררנו מהו התשלום שאתם צפויים להוציא על עקירה מסוג זה, מדובר בסכום שנע בין 700 ₪ ל- 1,000 ₪.

  • טיפול שורש אצל רופא מומחה

רגע לפני שנעסוק בכל עניין מחירון טיפולי שיניים, חשוב לציין עובדה חשובה ביותר: טיפולי שורש מבצעים אך ורק אצל  רופא מומחה בתחום. אם הגעתם אל רופא שאינו מומחה בתחום טיפולי השורש והוצע לכם מחיר נמוך ביחס למחירים שיופיעו בשורות הבאות, כדאי שתחשבו פעמיים אם לבצע את הטיפול אצלו.
עלות של טיפול שורש נקבעת בהתאם למספר התעלות שיש לבצע בהן טיפול. כאשר האפשרויות הן בין תעלה אחד ל-4 תעלות. כעת יובא פירוט אודות המחירים שאתם צפויים לשלם על טיפולי השורש למיניהם בהתאם למספר התעלות:

  • טיפול שורש שכולל תעלה אחת

אם התמזל מזלכם ואתם צריכים לבצע טיפול שורש אך ורק לתעלה אחת, אתם תצטרכו לשלם בין 500 ₪ ל-900 ₪.

  • טיפול שורש שכולל שתי תעלות

אם יימצא כי יש לטפל בשתי תעלות במהלך טיפול השורש, אתם תצטרכו לשלם בין 600 ₪ ל-1,100 ₪.

  • טיפול שורש שכולל שלוש או ארבע תעלות

אם יימצא כי יש לטפל בשלוש או ארבע תעלות במהלך טיפול השורש, אתם תצטרכו לשלם בין 1,200₪ ל-1,700 ₪.

  • טיפול שורש מורכב אצל רופא מומחה

טיפול שורש מורכב הוא טיפול שמתבצע על שן בינה או שן חריגה יחסית. טיפול זה מתבצע גם כן אצל רופא מומחה תוך שימוש במיקרוסקופ מיוחד. מכיוון שמדובר בטיפול מורכב שיש לבצע אותו עם מיקרוסוקופ, המחיר צפוי להיות גבוה יותר מטיפולי שורש רגילים. התכנסנו כאן כדי להציג בפניכם מחירון טיפולי שיניים, לכן נציין בפניכם כי עלות טיפול זה צפויה להיות בין 2,000 ₪ ל-3,000 ₪.

  • חידוש טיפול שורש אצל רופא מומחה

אם בחרתם לבצע טיפול שורש אצל רופא שאינו מומחה, כנראה שעשיתם זאת לפני שקראתם את מחירון טיפולי שיניים שהכנו עבורכם. טיפול שכזה עשוי להוביל לטיפול שורש שאינו איכותי. במצב שכזה, הטיפול עשוי "להתפרק" ולגרום לכאבים חזקים. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי לאחר כמה שבועות, חודשים ולעיתים גם שנים מרגע הטיפול.
במצב שכזה, יש לגשת בהקדם אל רופא שמומחה בטיפולי שורש כדי לבצע חידוש של טיפול השורש.
גם כאן, המחיר נקבע בהתאם למספר התעלות. להלן פירוט אודות המחירים הצפויים:

  • חידוש טיפול שורש שכולל תעלה אחת

חידוש של טיפול שורש על שן שיש בה תעלה אחת, עשוי לעלות לכם בין 600 ₪ ל- 900 ₪.

  • חידוש טיפול שורש שכולל שתי תעלות

חידוש של טיפול שורש על שן שיש בה שתי תעלות, עשוי לעלות לכם בין 700 ₪ ל-1,000 ₪.

  • חידוש טיפול שורש שכולל שלוש או ארבע תעלות

חידוש של טיפול שורש על שן שיש בה שלוש או ארבע תעלות, עשוי לעלות לכם בין 720 ₪ ל-1,200 ₪.

  • הלבנת שיניים

ישנו מגוון רחב של סוגים של הלבנות שיניים. המוכרות שבהן הן ערכות ההלבנה הפרטיות שנחשבות לזולות יחסית. אך אנו נציין את מחירון טיפולי שיניים שמתבצעים במרפאה בלבד. לכן, עלות של הלבנת שיניים מואצת, כזו שמתבצעת באמצעות לייזר, צפויה לעלות לכם בין 2,000 ₪ ל- 3,000 ₪. יש לציין כי המחיר משתנה בהתאם לצבע השיניים. ככל שגוון השיניים כהה יותר, כך המחיר צפוי להיות גבוה יותר.

  • הלבנת שן בודדת לאחר טיפול שורש

לעיתים, לאחר ביצוע טיפול שורש, השן שבה בוצע הטיפול עשויה לקבל גוון אחר. מדובר בגוון כהה יותר. אם טיפול השורש בוצע בשן קדמית, הדבר עשוי לפגוע במראה החיוך. זו הסיבה שלא מעט מטופלים בוחרים לבצע הלבנה של שן בודדת לאחר טיפול שורש. חשוב לציין כי  במהלך הטיפול, מוזרק חומר אל תוך השן שגורם לה לשנות את הפיגמנט שלה ולחזור. גם כאן, המחיר צפוי להשתנות בהתאם לגוון הקיים של השן.

המחיר שאתם צפויים לשלם עבור טיפול שכזה נע בין 750 ₪ ל 1,500 ₪. עד כאן מחירון טיפולי שיניים שכדאי להכיר. כעת, תוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם על טיפול השיניים השונים ולהכין את הארנק בהתאם. ייתכן שהמחירון שנכתב לעיל עשוי לגרום לכם לשמור על השיניים שלכם באופן הטוב ביותר, כדי שתוכלו להימנע מלבצע את הטיפולים הללו.
אם בכל זאת תצטרכו לבצע את טיפולי השיניים שצוינו לעיל, או טיפולים אחרים, כדאי שתפנו אל איזידנט. טיפולי שיניים מבצעים אך ורק אצל המומחים של איזידנט.