המלצות רופא שיניים השתלות

המלצות רופא שיניים השתלות:

עד לפני כמה שנים, השתלת שיניים הייתה נחשבת לפעולה מורכבת ויקרה שרבים היו מעדיפים להימנע ממנה. בשנים האחרונות, יחד עם התפתחות הטכנולוגיה הרפואית, הגיע שינוי משמעותי ומרענן בתחום. הדבר בא לידי ביטוי בכך שהשתלת שיניים הפכה להיות פעולה שכיחה, לא מורכבת ואפילו גם לא יקרה.
למרות השינוי המרענן שעובר על התחום, יש לציין כי עדיין צריך להיות עם היד על הדופק ולבדוק, רגע לפני שאתם מתחילים בהליך הרפואי, כי יש לכם מספר המלצות רופא שיניים השתלות. בשורות הבאות נציין בפניכם פירוט על ההליך, החשיבות לקבלת המלצות על רופא שיניים שמתמחה בהליך זה, ההשלכות לכך ועוד.

מה זה בעצם אומר השתלות שיניים?

השתלת שיניים זהו הליך ניתוחי לכל דבר שנועד להחליף את השיניים הטבעיות בשיניים מלאכותיות. יש מגוון של דרכים להחליף שיניים חסרות, כך שהשתלה היא לא הדרך היחידה, אך היא נחשבת לדרך היעילה ביותר והנוחה ביותר לטווח רחוק. טיפול של השתלת שיניים מאפשר לפה להשתקם ומאפשר לו לקבל את המענה הדרוש לו לתפקוד של השן ושל המבנה הסטרוקטורלי שתומך בו וזהו העניין שגורם להשתלת השיניים להיות הדרך היעילה ביותר.
רגע לפני שתיגשו לבצע השתלת שיניים חשוב מאוד לערוך חיפוש אחר המלצות רופא שיניים השתלות כדי שתוכלו להיות בטוחים שהטיפול יהיה הטוב ביותר ויישמר לטווח רחוק.

מדוע יש צורך בהשתלת שיניים?

הדבר ידוע, הצורך בהשתלת שיניים נובע בעקבות אובדן של שיניים. להלן הגורמים שעשויים להביא למצב של אובדן שיניים:

  • התפתחות של עששת באחת או יותר מהשיניים

לעיתים, טיפול לקוי בשיניים עשוי להביא להתפתחות של עששת בשן אחת או יותר. כאשר מזהים את העששת במצב שבו היא אינה חמורה, יהיה צורך רק בסתימה. אך כאשר העששת חודרת לעומק השן ואינה מטופלת כלל, המצב עשוי להוביל לצורך מידי של עקירת השן.

  • התפתחות של מחלת חניכיים חריפה

התפתחות של מחלת חניכיים חריפה עשויה לגרום לנשירת שיניים במידה וזו אינה מטופלת.

  • ריקבון של שן

ריקבון של שן עשוי להוביל בסופו של דבר לצורך בעקירה מידית.

  • טיפול שורש לקוי

טיפול שורש שנעשה באופן לקוי עשוי להוביל בסופו של דבר לעקירה של שן. אם אתם ניצבים רגע לפני טיפול שורש, כדאי שתערכו חיפוש ותקבלו המלצות על רופא טוב, כדי שלא תצטרכו לאחר מכן לערוך חיפוש נוסף על המלצות רופא שיניים השתלות.

למה חשוב לקבל המלצות על רופא שיניים שמתמחה בהשתלות?

חשוב מאוד לקבל המלצות כאשר ניגשים לרופא שיניים באופן כללי. כל טיפול שיניים באשר הוא חייב להתבצע על ידי רופא מומחה. אם תגיעו לרופא מבלי שאתם מכירים אותו ואין לכם המלצות עליו, את עשויים חלילה, "ליפול" על רופא שאינו יודע לבצע את הטיפול באופן הטוב ביותר . הדבר עשוי להוביל לשורה של סיכונים וסיבוכים שניתן היה להימנע מהם אילו רק הייתם מחפשים אחר המלצות רופא שיניים השתלות.

 

הסיכויים לליקוי בביצוע השתלת שיניים אצל רופא מומלץ בעל מוניטין

ברוב ההשתלות שמתבצעות על ידי רופא שיניים מומלץ, כזה שיש לו מוניטין, עשויים להתרחש סיבוכים לעיתים רחוקות בלבד. למעשה, ניתן לומר כי מדובר בסיכוי של 10% בלבד לכשל בביצוע של השתלה בלסת העליונה. כשמדובר בלסת התחתונה, הסיכוי לכשל עומד על כ- 5% .
לעומת זאת, טיפול אצל רופא שאינו מומלץ, כזה שמתברר בדיעבד שאין לו ניסיון רב בתחום, עשוי להוביל לשורה של ליקויים. ליקויים אלו יכולים להוביל בסופו של דבר לאובדן שיניים ולצורך מיותר בהשתלה.

עיצוב לקוי של גשרי השיניים – כשל אפשרי שעשוי לנבוע מתוך טיפול אצל רופא שיניים שאינו מומלץ

מטופלים שמגיעים אל רופא שיניים מבלי שערכו מחקר לקבלת המלצות רופא שיניים השתלות, עשויים לצאת מהטיפול עם עיצוב לקוי של גשרי השיניים. מדובר בתופעה שעשויה לקרות בעת טיפול אצל רופא שאינו מומלץ. הסכנה בעת התרחשות של מצב זה היא שהשתלים יונחו על גשרים בזמן שאלו מעוצבים שלא בהתאם. השתלים הם בעצם אחראיים על נשיאת העומס של סגר הפה, כאשר הגשרים אינם מתאימים, הדבר עשוי לגרום ללחץ על סגר הפה ולהביא לכאבים חמורים ולצורך בטיפול מחודש. לכן, כדאי להימנע מטיפול אצל רופא שיניים שלא קיבלתם עליו המלצות מראש.

מהן ההשלכות של אי קבלת המלצות על רופא שיניים שמבצע השתלות?

כפי שנכתב קודם לכן, הגעה אל רופא שיניים שאינו בעל מוניטין רב ושאינו הומלץ לכם על ידי מכרים, קולגות או קרובי משפחה, עשוי להביא אתכם להליך טיפולי מיותר. ההליך המיותר עשוי להוביל להשלכות הבאות:

  1. הוצאות כספיות מיותרות

כפי שאתם וודאי כבר מבינים, טיפולי שיניים נחשבים לטיפולים יקרים. אם הגעתם לרופא שאינו מומחה בתחום, אתם עשויים לשלם על הטיפול מחיר כפול ואולי אפילו יותר. הכוונה היא, שאתם עשויים לשלם על הטיפול הראשוני אצלו וכעבור תקופה קצרה, תאלצו לשלם שוב על טיפול שיתקן את הטעויות שנערכו בטיפול הזה.

  1. כאב מיותר

טיפולי שיניים עשויים להיות מלווים בתחושת כאב. אם אתם מטופלים אצל רופא שיניים שאינו מומלץ, אתם עשויים לחוות כאב לזמן ממושך. גם בזמן הטיפול אצל הרופא וגם בטיפולים שיתבצעו לאחר מכן, אצל רופא מומלץ שיערוך את התיקונים הדרושים.

  1. בזבוז של זמן

זמן הוא מצרך יקר עבור רבים מאתנו. כאשר אתם לא מבררים מראש המלצות רופא שיניים השתלות, אתם מסתכנים בכך שתיאלצו להגיע מספר רב של פעמים אל המרפאה שלו או למרפאה אחרת, לתיקון הכשלים. הדבר עשוי לגזול מכם זמן רב בחיפוש חניה, במשך הטיפול עצמו ועוד.

  1. החלמה ארוכה יותר

הגעה לרופא שאינו מומלץ עשויה להוביל למשך החלמה ארוך יותר מהסיבות הבאות:

  • אם יבוצע טיפול חובבני, עשויה להתפתח דלקת שתאריך את משך ההחלמה
  • אם ההשתלה תתבצע שלא כראוי, תצטרכו לבצע השתלה חוזרת, כך שמשך ההחלמה צפוי להתארך (תהיה לכם בעצם החלמה כפולה)

 

איפה ניתן לקבל המלצות רופא שיניים השתלות?

אם אתם רוצים לקבל המלצות רופא שיניים השתלות ואינכם יודעים מאיפה להתחיל, פשוט תפנו לשכנים, מכרים, קרובי משפחה או כל אדם אחר שאתם סומכים עליו ותבררו היכן הם מבצעים את טיפולי ההשתלות שלהם.
ישראלים אוהבים למסור המלצות, כך שסביר להניח שלא תהיה לכם בעיה למצוא המלצה על רופא שיניים שיטפל בכם בהתאם.

איך אפשר להיות בטוחים שבחרתם ברופא שיניים שמומחה בהשתלות?

אם אתם רוצים להיות בטחים שקיבלתם המלצות רופא שיניים השתלות הטוב ביותר, אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת בדרכים הבאות:

  1. לחפש פרטים אודותיו בגוגל

חיפוש מהיר בגוגל יכול להציג בפניכם את הביקורות שנכתבו על ידי מטופלים של הרופא. בנוסף, תוכלו גם לראות את הדירוג שניתן לו על ידי מטופליו

  1. לבדוק בקבוצות של השתלות שיניים בפייסבוק

פרסום פוסט קצר בקבוצות של השתלות שיניים עשוי להוביל לרשימה של המלצות על הרופא

מהלכים אלו עשויים לסייע לכם במציאת הרופא המתאים.

 

סיכום

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו למרכז טיפולי השיניים איזידנט. אצלנו תוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר, כך שלא תצטרכו לבזבז את הזמן בחיפוש אחר המלצות רופא שיניים השתלות.